پسر دارا شکم تیز میاد جلو
دختر دارا شکم پهن میشه
دختر دارم و شکمم تیز رو ب جلو
ولی سر پسرم تو پهلوهام بود و گرد
دختر دارم ولی شکمم تیزه رو به پایین اصلا پهلو ندارم
برای من دختره ولی شکمم تیزه یعنی تمام علائم پسر بود هنوزم همه میگن پسر داری
برای من دختره کوچیکه
شکم من پهنه و زباد سمت جلو نیست
من حس میکنم پسرا بزرگترن
چون تیز تره
من موقع پسرام پهلو نداشتم واسه همین شکمم از ماه هفت توپ گنده بود
الان حس میکنم دخترم بیشتر توی پهلوهامه واسه همین حس میکنم شکمم الان کوچیکتره ولی پهلو دارم
ژنتیک و آناتومی بدن هرکی متفاوته ولی اکثر مامانی دختر دار شکمشون پهنه و انگار پهلو دارن
من پسر دارم و شکمم بزرگ شده به نظرم ربطی ندارد پسر جلو دکتر تو پهلو
بنظرم مامانای دختر دار
چون خودم پسر باردارم و اصلا اشکم ندارم همش میگم نکنه این بچه رشد نمیکنه 😢🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.