ابجیا این برای چیه ؟ داخلش شبیه روغنه

تصویر
۹ پاسخ

روغن مو عه من همیشه برای موهام استفاده میکنم

زینب

روغن مو

روغن مو هستش گلم

اگر اونه که من دارم بو خیلی تندی داره این نمیدونم چجوریه

آره خیلی خوبه

برا رشد مو ازکجا گرفتی؟

روغن زیتون

روغن مو

سوال های مرتبط

مامان آوینا و آروین مامان آوینا و آروین ۷ ماهگی