سلام
عکس‌برداری از دندون تو بارداری ضرر داره؟

۷ پاسخ

آره.

تا جایی ک یادمه جلو دراشون زدن افراد باردار ممنوع عکس گرفتن

اره عزیزم عکس opg مشکل داره نمیتونی بگیری اگر خییییلی ضروری هست در حد دوتا دوتا عکس PA یا همون تکی کوچولو میتونی بگیری ولی قبلش حتما بهشون بگو بارداری روپوش سربی تنت کنن

باید از دکترت اجازه بگیری بهت نامه بده

بله شیلد بپوش تک دندون بگیر

آره میگن داره

فک کنم مشکل داشته باش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۷ ماهگی
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری