سلام خانوما.بعد سرکلاژ طول دهانه ۳۴ خوبه؟

۴ پاسخ

اره خوبه

خداروشکر.عالیه

۳۴ خیلی خوبه ارزو جان.نگران نباش
من قیل سرکلاژ ۲۱ بودم.اینقدر میترسم.به مثانه م فشار میاد نمیدونم بچه داره با پاهاش فشار میاره یا طبیعیه بخاطر سن بارداریمه یا اینکه خدای نکرده بازم داره دهانه رحمم باز میشه؟

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین تولد
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد