نه بابا من شب قبلش بستنیو شیرینیو اینا خوردم قندمم خوب بود خداروشکر
ن چون اینجوری جوابت درست درنمیاد . مگ میخوایم گول بزنیم خودمونو؟ همه چیت مث همیشت باید باشه
اینجوری ممکنه تو حالت عادی قندت بالا باشه ولی آزمایش نشون نده اتفاقا من قندم مرزی بود اصلا رعایت نکردم مثل همیشه همه چی خوردم شامم ساعت ده ونیم شب اونم قرمه سبزی خوردم بعضیا میان ساعت ۸ پنیر میخورن که خودشونو گول بزنن.ازمایشمو ساعت ۱۰ صبح دادم که ساعت ناشتا بودن رعایت بشه .
نه عزیزم
اتفاقا من شنیدم بهتره همون روال همیشگیتونو انجام بدین
فقط ناشتا باش حتما منم شب قبل یه تیکه شیرینی خوردم
۸ ساعت قبلش نباید چیزی بخوری
نن خودتونو ک گول نمیزنید
همون تغذیه عادیتونو داشته باشید
۸ تا ۱۰ ساعت ناشتایی اینا از بین میره
چقد خوردی مگه؟
نگران نباش فقط حداقل هشت قبلش ناشتا باش
تو باید از وقتی ناشتایی حساب کنی تازه یک ساعت پیشم خوردی فکر نمیکنم روی نتیجه آزمایش تأثیر بزاره
تاثیری نداره
به یه روز بعید میدونم تاثیری داشته باشه
فکرمیکنم روش تاثیر میزاره البته اگه خیلی خورده باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.