۴ پاسخ

اگه میخوای وزن بیشتر بگیره بستنی بخور هر روز

خیلیم خوب بوده تا اون‌ موقع هم سه و نیم میشه

۳۵۰یا۳۳۰ اینا میشه صدر درصد

٣٤٠٠،٣٥٠٠ميشه

سوال های مرتبط