پسر منم همینه 19 ماهشه خیلی اذییت میشم میخوام تیر جداش کنم
دختر منم اینطور بود بعد واکسن ۱۸ ماهگی از شیر گرفتمش
پستونک میخورد کاش
سعی کن شبا از شیر بگیریش
شبا قبل خواب شکمشو سیر کن شب کم بیدار میشه کم میخورد
برای منم همیجوره پسرمم تازه بد غذاس.😑
اونا میک میزنن بخاطر احساس وابستگی ! انگار به آرامش میرسن🤦♀️ بخاطر گرسنگی نیس
پسر منم اینجوری بود واااای ذله کرده بود منو ۱۸ ماهگی از شیر گرفتمش
باز مال شما غذا میخوره برا من غذا هم نمیخورد فقط ممه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.