خانوما سزارین چقد طول میکشه سرپا شی?

۷ پاسخ

بستگی به خودت داره من شکم اولم اومدم خونه کلا سرپا بودم ولی خودم سعی کردم استراحت کنم لااقل تا ده روزگی ولی کلا با شیاف دردش قابل کنترل بود من که اصلا هیچی نفهمیدم

بستگی به بدنت داره
دوستای من سزارین شدن کلا دوروز خوابیدن
روز سوم خودشون به کاراشون و بچه میرسیدن

ابجی من دو سه روز بعدش

بستگی داره من خواهرم ۵روز بعدش سرپا شد

پنج ساعت بعد عمل پرستار میاد پیشت باید بلند بشی راه بری ولی کلا ۱۰ روز درد داری کم بعد ۱۰ روز اوکیه همه چی

دوروز بعد سزارین باید سرپا شی عزیزم فقط خم راست زیاد نباید بشی

کم کم ۱۰روز شایدم بیشتر

سوال های مرتبط

مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیوا خانم مامان هیوا خانم ۵ ماهگی
مامان آرزوی مامان مامان آرزوی مامان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه ثنا محمد مامان فاطمه ثنا محمد هفته سی‌ونهم بارداری