برا زردی بچه چی خوبه؟؟؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی میگم پلاکت بچه تون اوکی شد

شیرخشک
شیرخشت
عرق کاسنی شاتره
زیاد گرمش نگیری وخودمادرهم اگه شیر میده گرمیجات نخوره

قطره داره داروخانه من برا دخترم گرفته بود خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان ڪیاراد مامان ڪیاراد ۲ سالگی
مامان جوجوها❤️🧿 مامان جوجوها❤️🧿 ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری