۹ پاسخ

فعلا کوچیک بخر راحت تر دستت میگیری برا نوزاد.. ببین بچت اصلا شبشه میگیره.. بعد که بچت ماهش بیشتر شد.. یه شیشه شیر بزرگتر بگیر براش

من کوچیک گرفتم اگر شیر خشکی شد بعدا که بزرگ تر شد براش بزرگ تر میگیرم ، اگر نشد میزارمش برای شیش ماه به بعد که میخواد آب بخوره که بتونه بگیره دستش

هر دو رو خریدم
شما هم بگیر ، روزای اول بچه دهنش خیلی کوچولوعه

کوچیک خریدم ن بابا تا دو سه ماهگی اوکیه شایدم بیشتر بعدشم باید عوض کنی دیگ کوچیک راحترم هست

۱۲۵میل خوبه تا ۶ ماه
آخه به نوزاد چجوری شیشه بزرگ بدی سنگینه براش ، منم راجب این موضوع خیلی تحقیق کردم آخر رسیدم به شیشه ۱۲۵میل اونت

من ۱۵۰ میل دکتر براون خریدم.بنظرم منطقیه

کوچیک بگیر اگه شیشه گرفت ی مارک خوب سایز بزرگتر بگیر

کوچیک بهتره چون تا چند ماه بیشتر از ۶۰ تا ۹۰ تا نمیتونه بخوره

یه کوچیک هم بخر. من کوچیک خریدم باز بزرگتر شد سایز متوسط میگیرم.

سوال های مرتبط