۶ پاسخ

۰ تا ۶ ماه بگیر
مدل بادومی بگیر

من ست آغازین دکتر برون رو گرفتم

صفر تا ۶ ماه کوچیک ترین سایزه

من هی اور شی گرفتم روش نوشته مثبت س ماه اما خب از بدو تولد استفاده میشه

من صفر تا شش ماه فریگ گرفتم

سایز داره؟من بی بی لند برای صفر تا ۶ماه ارتودنسی
از روز دوم بهش دادم و الحمدلله گرفت

سوال های مرتبط

مامان پسته من مامان پسته من ۲ ماهگی