۵ پاسخ

عزیزم یه شیافت بزن الان حالش خیلی خوب میشه .

دخترمن خیلی درد نداشت فقط شب ساعت ۹ تا۱ تب زیادکرد بروفن دادم خوب شد، جای ما ب پا نمیزنن جفتشو ب دست میزنن

روی جای واکسنش پاراکید بمال. برای دردشم شنیدم مامانا شربت پروفن دادن درجا خوب شده. فقط تبشو دائم کنترل کن .

همسرتم نیست کنارت؟

شنیدم خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی
مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان لیمو شیرین 🍋 مامان لیمو شیرین 🍋 ۱ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی