عزیزم یه شیافت بزن الان حالش خیلی خوب میشه .
دخترمن خیلی درد نداشت فقط شب ساعت ۹ تا۱ تب زیادکرد بروفن دادم خوب شد، جای ما ب پا نمیزنن جفتشو ب دست میزنن
روی جای واکسنش پاراکید بمال. برای دردشم شنیدم مامانا شربت پروفن دادن درجا خوب شده. فقط تبشو دائم کنترل کن .
همسرتم نیست کنارت؟
شنیدم خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.