۵ پاسخ

دخترمنم دیروز زد یعنی ۲روزه فقط کارش گریه شده

آخ که گفتی منم امشب مردم چقدر سخته پسر منم زده امروز همش تب گریه نق خیلی سخته

یاخدااا پسرمنم ۱۴مرداد داره

دقیقا منم برا همین واکسن بیدارم بالا سر پسرم تازه شیاف گذاشتم براش خوابش برد
واقعا واکسن پراسترس و سختیه

عزیزم برا هرکسی یطوریه انشالله برا دختر توهم خوب باشه مثل دختر من،،،دختر من فقط روز اول یه کوچولو پیشونیش داغ شده بود که دوبار پاراکید خورد دیگه علائمی نداشت

سوال های مرتبط

مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان مو طلایی مامان مو طلایی ۲ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان پسته💞السانا مامان پسته💞السانا ۱ سالگی