خانما شما هم توی هفته های اول حس میکنید اصلا باردار نیستید ؟؟

۴ پاسخ

آره دیگه اندازه ی لوبیان چه حسی

اره همینطوره
من هنوزم بعضی وقتا یادم میره
مگه اینکه یکم تهوع بگیرم😂

آره عزیزم خیلی زوده واسه اینکه چیزی احساس کنی🤪

آره من الان ۱۴ هستم بازم چیزی حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری