۶ پاسخ

عزیزم خعلیییی زوده برای حس کردن

نه عزیزم خیلی زود برای اینکه چیزی حس کنی
الان فقط ممکنه بعضی وقتا چند تا تیر بکشه زیر شکمت یا واژنت ک بخاطر بزرگ شدن رحم ولی چیز دیگ فعلا زود من الان تازه ۱۹ هفته بعضی روزا یکم حس میکنم

نه فعلا زوده چیزی احساس نمیکنی

نه بابا فلن حسی نداره فقط من گاهی درد خفیف با بلند شدن از جام حس میکنم

تنها چیزی ک حس میکنم حال تهوعه😑

عزیزم من هفته ی یازدهممه هنوز هیچی حس نمیکنم گاها میگم نکنه هیچی نیس دچار توهم شدم😂

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندم مامان قندم هفته چهاردهم بارداری