۷ پاسخ

سرویکست چنده مگه؟

اگر مطب انجام بدی اوکیه ولی من بیمارستان انجام دادم سرویس کردن منو

خیلییی راحته انگار در حد خواب ده دیقه ای بعدشم اصلااااا نه درد داری نه خونریزی فقط در حد لک یکی دو روز همین

عملش هیچی نمیفهمی خیلی سبکه

نه اصلا سخت نیست نگران نباش فقط توکل برخدای بزرگ فقط میخاد استراحت کنی و ریلکس باشی همین

مگه سرویکست چند بود از الان سرکلاژ میکنی عزیزم ؟

اصلا نترس و نگران نباش من خیلی گریه کردم ترسیدم ۱۰ دقیقه اس بیهوش میکنن و بعدش مثل یه پریود خیلی ساده درد داره تا چند روزم یکم لکه بینی داره ک زود خوب میشه بعدش بهت شیاف میدن حتما بزن خیلی مهمه

سوال های مرتبط