عادیه منم عصبی میشم یا ناراحت
دو روز تکون نمیخوره
فردا صب برو بهداشت صدا قلبشو بذاره
تا 28 مهم نیست حرکاتش ولی خیلی استرس داری یک چکاب برو
چیزی نیس بابا قرار نیس همش خنده شادی باشه بچه ام چیز الکی نیس که با یه تنش کوچیک چیزیش بشه الکی استرس نده به خودت
حتما زود برو سونو عزیزم انشالله چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.