آیت الکرسی بخون
خیلی بده ☠️😭
عزیزم💔
بیا خونه ما سحر
ساعت ۸ که زد صنایع بود
الانی رو طرف نیانرود اینا بوده
وای خیلی بده روزاول دقیقا ساعت ده نزدیکپنجاه تاازاینجاردمیشدن هنوزک هنوزه صداشون توگوشمه وحشت دارم ازصداش مخصوصاشباک میخابم خداکنه زوداین دوران لعنتی تموم بشه
من که جنگنده رد میشه از استرس دستشوییم میگیره🤦♀️خیلی وحشتناکه لامصب
وای صداش خیلی وحشتناکه
ویییی اره
وای کجا رو زد
وای زد خیلی بدم زد در خونمون بدجور لرزید
خدا رحم کنه
صدای جنگنده چطوریه ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.