۵ پاسخ

ضدنفخ وکولیکه حتمن وصلش کن ماله منم داره

مثل پمپ هست دیگه نیمخواد شیشه رو بالا کنی بچه شیر بخوره پایین نگه می‌داری مثل سینه مادر خودش باید تلاش کنه که بتونه بخوره

فک کنم ضد نفخه
بزاری نفخ شیرو میگیره

برا گرفتن نفخ شیره

ضد نفخ فک کنم

سوال های مرتبط