حتما از لباس یا چیزی اینجوری شده
عزیزم دقیقا دختر منم اینجوری شده
روشم خشکی میزنه
دیروز پیش فوق تخصص بردم
گفت یه حساسیت درونیه
دوتا پماد داد و یه شامپوی مخصوص حساسیت به اسم ایروکس نوزادان
گفت مرتب واسش مصرف کنم
گفت ممکنه تا سه سالگی این حساسیت باهاش باشه و بعد خوب بشه
حتما شماهم ببر دکتر تا زیادتر نشده
من از وقتی پماد رو استفاده کردم بهتر شدن
.....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.