۵ پاسخ

بالا سرش جیغ نزنید و بلند صحبت نکنید نترسه

طبیعیه نگران‌نباش تا شش ماه درست میشه من دخترم اینحوری بود ترسیدم بردم دکتر گفت که شش ماه یا نهایت تا یکسالگی خوب میشه

فعلا طبیعیه

تا یکی دو ماه کنترل چشم ندارن عزیزم نگران نباش
از شش ماهگی هم میتونی ببری دکتر چشم چکاپ

مال منم اینطوره

سوال های مرتبط