کیا این ماه تاخیر دارن منتظرن ببین باردارن یانه؟؟؟؟

۴ پاسخ

من باید امروز میشدم نشدم

من هفت روز تاخیر دارم‌ زیرشکمم درد میکنه نمیدونم حالا چی بشه

ان شالله خدا قسمتمون که ماهم نی نی دار شیم

من ولی نامیدم با ۴ رو تاخیر اصلا فکر نمیکنم باردار باشم اخه ماهه قبل تاخیر داشتم فکر کردم باردارم ولی نبودم

سوال های مرتبط

مامان یه پرنسس مامان یه پرنسس قصد بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد