۸ پاسخ

سونو آخر وزنش چقدر بود؟

نه به من 36 هفته و پنج روز نامه داده

منم ۳۷ و ۵ سز کردم خداروشکر دستگاه نرفت

اگه نظر منو میخای طبق تجربم هرچی بچه تو شکمت باشه بهتره
۳۸ و ۵ روز برو زایمان اگ دکترت قبول میکنه

من خودم بارداری قبلیم ۳۸ هفته کیسه آبم پاره شد،دوهفته نی نی زودتر بدنیا اومد

دوقلوهای آبجی من رو ۳۶ هفته دکتر برداشت دیگه طفلک نمیتونست راه بره،هرپوتا هم سالم خدارو شکر ،فقط دو هفته قبلش آمپول ریه زده بود آبجیم

نه عزیزم من ۳۷و ۴ کیسه ابم پاره شد سزارین شدم نرفت دستگاه خیلیم سالم بود

٣٧ به بعد ني ني كامله

سوال های مرتبط