۱۳ پاسخ

عزیزم چیکار کردی خریدی تلویزیون؟؟مال ماهم امروز شکست قیمتا چجوره

از ما LGهست عالیه

منم آیوا دارم راضیم
فقط یکمم کیفیت صداش پایینه
باید بالای ۳۰ بزاری تا صداش دربیاد

سونی عالیه

من وقتی برای خرید جهیزیه رفته بودم طرف گفت آیوا خیلی خوبه محافظ سرخود هم داره

همون ایوا بهتره ولی هرچی گرفتی محافظ صفحه بگیر براش

هایسنس دیدم.. تصویرش خوب بود.. دووو و اسنوا خیلی تاخیر دارن خیلی

بین ایرانی ها Horion خیلی خوبه ، ما چند ساله داریم کیفیت تصویرش عالیه
سونی و ال جی و سامسونگ در درجه اوله که تو بازار نیست مگر اینکه از بانه بیارن حدود ۱۰۰ میلیون قیمتشونه

من مدل سونیا دارم خوبه

خیلی خوبه LG

هرچی گرفتی اسنوا نگیرچرته

سونی و سامسونگ

اسنوا و دوو بگیر خوبن

سوال های مرتبط