عزیزم چیکار کردی خریدی تلویزیون؟؟مال ماهم امروز شکست قیمتا چجوره
از ما LGهست عالیه
منم آیوا دارم راضیم
فقط یکمم کیفیت صداش پایینه
باید بالای ۳۰ بزاری تا صداش دربیاد
سونی عالیه
من وقتی برای خرید جهیزیه رفته بودم طرف گفت آیوا خیلی خوبه محافظ سرخود هم داره
همون ایوا بهتره ولی هرچی گرفتی محافظ صفحه بگیر براش
هایسنس دیدم.. تصویرش خوب بود.. دووو و اسنوا خیلی تاخیر دارن خیلی
بین ایرانی ها Horion خیلی خوبه ، ما چند ساله داریم کیفیت تصویرش عالیه
سونی و ال جی و سامسونگ در درجه اوله که تو بازار نیست مگر اینکه از بانه بیارن حدود ۱۰۰ میلیون قیمتشونه
من مدل سونیا دارم خوبه
خیلی خوبه LG
هرچی گرفتی اسنوا نگیرچرته
سونی و سامسونگ
اسنوا و دوو بگیر خوبن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.