۱۹ پاسخ

پسر منم دوبار اینجوری کرده باید محافظ صفحه بکیری براش

ضرر جانی ندی

من همون اول که به دنیا اومد محافظ خریدم

اخی.

😖😖😖😖😓😓😓😓

محافظ خیلی مهمه هی میگم همسرم پشت گوش میندازه ببین کی رستا بشکونه جنگ جهانی بشع

منم نصفش سیاهه ولی نخریدیم دیگ ینی پول نداریم

کاش ضربه گیر میزدی

انشالله خدا زود پول برسونه دوباره بزرگتر و بهترشو بخری

وای الان چه حس بدی داری دختر منم پارسال زد تلویزیون ماروشکست

اگه همدانی برومرکزخریدآتی سان قسطی میده دوست منم بچش تلوزیونوشکست رفت ازاونجاقسطی اورد

یاحسین تواین اوضاع سخته ولی بگوشکرب خودش آسیب نزد
من گلس زدم ب تلوزیونم چن ساله خیالم راحته

ای وای
پسر منم پیچ گوشتی رو زد تو تلویزیون
یک قسمت‌هایی از تلویزیون سیاه شده
ولی سعی کن دیگه قیچی رو دم دست بچه نزاری
خیلی خیلی خطرناکه

ما بخاطر همین مسئله زدیم دیوار

ای وای چقد بد
ایشاله ک درست بشه

واسه منم چند ماه پیش انداخت شکست دیگه هم نمیخرم تا بزرگتر بشه مجبورم همینطوری بمونم

کی باشه تلویزیون منو هم بشکنن الان محافظشو شکستن

مال منم شکست...

میشه صفحه را عوض کرد ؟

سوال های مرتبط