سیرابی بخور
من خیلی کم هم گلاب میخورم یا با اب قاتی میکنم
به من لانسوپرازول ۳۰ داد ناشتا میخورم
منم هر چي ميخورم بعدش حالت تهوع و سنگيني دارم بعدشم يكم چيز ترش ميخورم راه ميرم كلافه شدم
منم مث توام عزیزم مخصوصاوقتی ناراحتی دارم قرص دایمیکوتین هم خیلی خوبه
اگر میتونی سیرابی بخور خیلی واسه معده خوبه ویتامین ب ۶ هم داره
ولی سنگینه من خودم فقط آبشو میخورم جون میگیرم
سعی کن زیاد چیزی نخوری ! فقط چیزای مفید و حجم کم بخوری عزیزم !
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.