۶ پاسخ

سیرابی بخور
من خیلی کم هم گلاب میخورم یا با اب قاتی میکنم

به من لانسوپرازول ۳۰ داد ناشتا میخورم

منم هر چي ميخورم بعدش حالت تهوع و سنگيني دارم بعدشم يكم چيز ترش ميخورم راه ميرم كلافه شدم

منم مث توام عزیزم مخصوصاوقتی ناراحتی دارم قرص دایمیکوتین هم خیلی خوبه

اگر میتونی سیرابی بخور خیلی واسه معده خوبه ویتامین ب ۶ هم داره
ولی سنگینه من خودم فقط آبشو میخورم جون میگیرم

سعی کن زیاد چیزی نخوری ! فقط چیزای مفید و حجم کم بخوری عزیزم !

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نازارَم💕 مامان نازارَم💕 هفته سی‌ویکم بارداری