۱۵ پاسخ

قشنگه نقاشیت ولی من از مردا بدم میاد
یه خانم میکشیدی حداقل 🥴🥴

چرا بد به ما نگاه میکنه😅😥
آره عزیزم قشنگه👏

فوق العاده س عزیزم

تو کارات همیشه محشرهههه دختر🩷

میشه بگی کجا یاد گرفتی

سلام عزیزم عالی

خیلی قشنگه آفرین
فقط مرده زیادی خشن و بی اعصابه

ماشاالله چقدر خشم داره این مردها هههه

عالی عللی طبیعی قشنگ من خیلی خوشم امد

هزار الله اکبر ب این همه خلاقیت

ماشالله با چی قلم میکشی

خودت کشیدی خیلی خوبه

به به هنرمند

اینو کشیدی؟

تصویر

عالیه کارت دختر❤️

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی
مامان هلناوشاهان مامان هلناوشاهان ۵ سالگی