قشنگه نقاشیت ولی من از مردا بدم میاد
یه خانم میکشیدی حداقل 🥴🥴
چرا بد به ما نگاه میکنه😅😥
آره عزیزم قشنگه👏
فوق العاده س عزیزم
تو کارات همیشه محشرهههه دختر🩷
میشه بگی کجا یاد گرفتی
سلام عزیزم عالی
خیلی قشنگه آفرین
فقط مرده زیادی خشن و بی اعصابه
ماشاالله چقدر خشم داره این مردها هههه
عالی عللی طبیعی قشنگ من خیلی خوشم امد
هزار الله اکبر ب این همه خلاقیت
ماشالله با چی قلم میکشی
خودت کشیدی خیلی خوبه
به به هنرمند
اینو کشیدی؟
عالیه کارت دختر❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.