سلام سلام
نقاشی جدیدم چطوره🥰
مشخصه ‌کیه؟

تصویر
۲۰ پاسخ

هاندههه ولی یکم تپل کشیدی یکم زاویه میدادی بهش😂😂😂

هانده

هانده ارچل هست؟😍

هانده توپولی ماشالله

سلام خوبی عزیزم منم از نقاشی خوشم میاد از کجا شروع کنم

وااای😍😍😍

دستت طلا واقعا زیباست

😍😍😍

عالی عالی عالی

👏👏😍

خیلی قشنگه عزیزم عالی شده دست گلت دردنکنه 😍 😍

مال الانش بکش😍

هانده. دوران تپل بودنش ‌کشیدی

قشنگه فقط پایین صورتش بد شده زاویه بده بهش تپل شده

هاندههههه❤❤❤

من تو نگاه اول فکر کردم سالومه است. بعد دیدم بقیه گفتن هانده..

هانده

هاندسسسس

خودتوکشیدی زیبا؟🤍

سلام به روی ماهت هنرمند💖
بینظیره😍مثل همیشه❤️‍🔥

سوال های مرتبط

مامان هیبا مامان هیبا ۶ سالگی
مامان آروین🧿 مامان آروین🧿 ۵ سالگی