۵ پاسخ

پسرم خیلی اذیت شد تب سرفه خشک و آبریزش شدید بینی ..... دکتر عمومی بردم ۴ فروردین چون تعطیلات بود متخصص نبود . خداروشکر پسرم بهتره براش سفیکسیم ۱۰۰ نوشت سیتریزین و پلارژین کیدز پاراکید هم داد برای زمانیکه تب داره .

لعنت ب ادمای بی ملاحظه ک میدونن مریضن بازم بچرو بغل و بوس میکنن خدا ازشون نگذره

من چن ماه پیش گرفت تقریبا ۱۰ روز طول کشید خوب شه اما سینش تا یکماه خس خس میگرد

دیفن هیدرامین کامپاند داد گفت اگه سرفه نیوفتاد سالبوتامول بده

پسر منم ک سه روز درگیره تب بالا و سرفه خلطی سینش صدا میده

سوال های مرتبط