۷ پاسخ

با حریره بادوم شروع کن لعاب برنج که خاصیتی نداره

لعاب برنج هیچ ارزش غذایی نداره...

من از اول پنج ماهگیش فرنی و بادوم و دادم تازه دوروزه قطعش کردم دارم سرلاک فرنی و حریره بادوم و میدم

من دیروز شروع کردم ،یک قاشق غذا خوری برنج با ی لیوان آب گذاشتم خوب بجوشه(ک البته بازم زیاد بود) و لعاب داد،در حد دوقاشق مرباخوری به بچم دادم احساس کردم دوس نداشت میخوام برم سراغ فرنی

چطور میگین لعاب برنج هیج ارزشی نداره؟ لعاب برنج البته از نوع ایرانی سرشار از ویتامین های گروه Bهستش و بهترین غذا برای شروع تغذیه تکمیلی هستش چون بافت نداره و غلظتش شبیه به شیر مادر هستش که گوارش باهاش سازگاره
من با نظر پزشکش با لعاب شروع کردم

با فرنی شروع کن از روزی یک الی دو قاشق چایخوری بده

من میخوام شروع کنم

سوال های مرتبط