۲ پاسخ

اگه ریفلاکس داره بعد شیر دادن موقع آروغ برمی گردونه شیر رو کلا لبنیات نخور

سمنو و سه شیره و عسل بخور و قرص کلسیم بخور

سوال های مرتبط

مامان سامیار‌
و
آدرین مامان سامیار‌ و آدرین ۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۴ ماهگی