من کاچی و دمنوش تخم شوید و رازیانه و عناب . تو صبحونه هامم شیره انگور و ارده و تخم مرغ محلی و خرما ..
من که همه چی میخورم، ولی مامانم همیشه میگفت اینا رو نخور وقتی پریود هستی: پیاز خام، بادمجون، سیب ، حبوبات، چیپس و پفک و تنقلات، تخمه اینا باد دارن دلدردت بدتر میشه ، آبجوش نبات با دارچین بخور، کاچی ، پلوماش با زیره درست کن
با اینکه درد دل کمر و سردرد شدید دارم ولی هیچ موقع تقویتی نخوردم مث روزا دیگه
منکه اصلا غذا نمیتونم بخورم پریود میشیم انگار ویار دارم ولی گلاب و زعفرون دم میکنم میخورم و خرما و چیزای گرم میخورم حالم خوب میشه ولی غذا نمیتونم
کاچی.
کاچی بخور
ابگوشت بخور حالشو ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.