۷ پاسخ

من کاچی و دمنوش تخم شوید و رازیانه و عناب . تو صبحونه هامم شیره انگور و ارده و تخم مرغ محلی و خرما ..

من که همه چی می‌خورم، ولی مامانم همیشه می‌گفت اینا رو نخور وقتی پریود هستی: پیاز خام، بادمجون، سیب ، حبوبات، چیپس و پفک و تنقلات، تخمه اینا باد دارن دلدردت بدتر میشه ، آبجوش نبات با دارچین بخور، کاچی ، پلوماش با زیره درست کن

با اینکه درد دل کمر و سردرد شدید دارم ولی هیچ موقع تقویتی نخوردم مث روزا دیگه

منکه اصلا غذا نمیتونم بخورم پریود میشیم انگار ویار دارم ولی گلاب و زعفرون دم میکنم میخورم و خرما و چیزای گرم میخورم حالم خوب میشه ولی غذا نمیتونم

کاچی.

کاچی بخور

ابگوشت بخور حالشو ببر

سوال های مرتبط