من یه ماهه گ ازش گرفتم راحت شدم قبلا موقع خواب بعداز شیرخوردن پستونک میخواست نمیدادم گریه میکرد الان بعداز شیر راحت میخوابه
من از ۶ ماهگی ازش گرفتم اتفاقا موقع خواب زیاد وابسته بود ولی دو روز سخت بود بعد دیگه اوکی شد
سعی کنید بگیرید هر چی بزرگتر میشه سخت تر میشه
منم میخام ترکش بدم اما موقع خاب نمیتونه بدون پستونک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.