گرمی ۲۰ میلیون واست حساب کرده
۶درصد ازت سود گرفته
مبارک باشه گلم
اصلا بهش فکر نکن منم طلا گرمی ۱۹ و ۸۰۰ بود یه گوشواره ۱گرم ۶۰۰ سوتی برای دخترم گرفتم ۴۰ تومن همه گفتن گرون خریدی یکم اعصابم خورد میشد بعد گفتم حالا که دیگه خریدم کاریش نمیشه کرد و بهش فکر نمیکردم 😂
اگه میخوای نگه داری که خوبه و ضرر نمیکنی اگه فروختی که ضرر به جونت نرسه 😅
مبارکه عزیزم خوشگلع
هرچی قیمت طلا باشه پولش میشه همون مگ میتونن گرون تر بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.