۴ پاسخ

گرمی ۲۰ میلیون واست حساب کرده
۶درصد ازت سود گرفته

مبارک باشه گلم
اصلا بهش فکر نکن منم طلا گرمی ۱۹ و ۸۰۰ بود یه گوشواره ۱گرم ۶۰۰ سوتی برای دخترم گرفتم ۴۰ تومن همه گفتن گرون خریدی یکم اعصابم خورد میشد بعد گفتم حالا که دیگه خریدم کاریش نمیشه کرد و بهش فکر نمیکردم 😂
اگه میخوای نگه داری که خوبه و ضرر نمیکنی اگه فروختی که ضرر به جونت نرسه 😅

مبارکه عزیزم خوشگلع

هرچی قیمت طلا باشه پولش میشه همون مگ میتونن گرون تر بدن

سوال های مرتبط