۷ پاسخ

اخ عین پسر من حساسیته عزیزم پسر منم چون از لبنیات حساسیت داره موقع که میخوره اینجوری میشه دکتر بردم یه پماد آد با پماد فلوکورتف داد بهش این دوتا رو قاطی کن بزن بهش خیلی عالیه حتما بگیر چون طفلی خیلی اذیته

بتامتازون

میخارونه؟

بخاطر یقه لباس ،کرم ایروکس خوبه

کالامین بزن عزیزم

پماد بهلامین بزن پسرمنم اینجوری شده بود همش میخاروند دکتر داد اونو زدم اوکی شد

حساسیته؟

سوال های مرتبط