۱۱ پاسخ

همرو بخور بیخیال ولی زیاده روی نکن.
خیلیا رعایت کردن بچشون هم زردی گرفته هم کولیک
خیلیا هم اصلا رعایت نکردن هیچکدومو نگرفته
میگن زردی به خون مادر و جنین ربط داره ب تغذیه نیس
کولیک هم همچن دل درد هستش ک بچه های قدیمم میگرفتن میگن قنداق کردن یا گزم نگه داشتن شکم تاثیر داره برا رفع کولیک

من تا لحظه اخر گرمی خوردم پسرم یذره زردی نداشت اینا همش چرت پرت میگن

قبل زایمان هرچی دوست داری بخور بعدش باید رعایت کنی

هرچی دوس. داری بخور😁
بعد زایمان شیر میدی دست و پات بسته میشه

تو حاملگی بخور چون بالاخره بچه بخواد زردی و کولیک رو میگیره😅 ولی به دنیا اومد رعایت کن چون تاثیر داره واقعا

همرو بخور در حد اعتدال

من تا میتونم میخورم بعد زایمان دیگ هیچی نمیشه خورد بابا🤣🤣

هندونه که خوبه

هرچی دوست داری بخور هر چی حساس تر باشی بدتره

منم ویارم هندوست بخور دنیا دروزه🤣

من نیز عاشق سردیجاتم
سعی می‌کنم کنارش چایی نبات و خرما بخورم
کلا تعادل چیز خوبیست

سوال های مرتبط