هر چیزیش زیادش خطرناکه
. و نفخ اوره . سعی کن خیلی زیاد نخوری لزیزم
نه عزیزم خیلی خوبه ویتامین اش خیلی برای بچه خوبه
اره منم خوردم کل بدنم زد بیرون گف بارداری حساسیت گرفتی خوردی
ولی قبل بارداری میخوردم حساسیت نداشتم
منم از اول خیلی خوردم
اتفاقا ویتامین سی داره خیلی خوبه
منم میخوردم که🦦🦦
منم خیلی هوس میکنم و میخورم من تو مقالات تا حالا چیزی ندیدم
والا منم از اول بارداری تا حالا خیلی زیاد خوردم😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.