سلام کسی هست بچش از اول تا آخر حالت سفالیک باشه؟

۹ پاسخ

ن بچه میچرخه تا وقتی جا داشته باشه

من هرچی سونو رفتم سفالیک بوده😮‍💨😕

اره برای من همیشه سفالیکه

از من تا الان سفالیک بوده

من ۲۱هفته سونو دادم عرضی بود پری روز سفالیک بود

منم توی همه سونوها سفالیک بود

من چندبار دارم میرم سونو تو همه سفالیک بود

من ک از انومالی هر بار رفتم سونو سفالیک بوده

ن بعید می‌دونم بچه همش درحال چرخشه

سوال های مرتبط