۸ پاسخ

دختر منم از اول تا الان سفالیکه🥹

نه گلم

🥲😍بچه منم از اول تا الان سفالیک هست
انشالله که نچرخه طبیعی زایمان کنم

ن بد چرا . برا منم همش یه مدله ب دکترم گفتم یعنی تکون نمیخوره گفت الان تو دستگاه مشخصه تکون میخوره ولی سفالیک بهترین حالتشه بریچ اذیت کننده س

نه عزیزم

ن مال منم از اول سفالیک بود خداروشکر دکترم می‌گفت بهترین حالت برای بچه سفالیک

نه اصلا احتمالا اون حالتو دوس داره 😂😂

نه خیلیم خوبه برا زایمان طبیعی

سوال های مرتبط

مامان فندق👶🏻 مامان فندق👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهفتم بارداری