من ۳۰ هفته سونو دادم سفالیک بود
میچرخع بازم ؟؟
چون دلم میخاد سفالیک بمونه

۳ پاسخ

من ۲۸هفته سفالیکک بود هنوزم سفالیک نچرخید

۹۵درصد سفالیک میمونه

نه دیگه ماله من از همون اول سفالیک مونده

سوال های مرتبط