بله ان شالله زنده باشیم
اونجا ک نمیخوایم کاری کنیم
مثل خونه دراز میکشیم
نه بابا من نمیتونم بشینم
بلاخره سلامت بچه مهم تره. ۱۳بدر هرسال هست
نه من ک جایی نمیرم ،مخصوصا هفته ها پایین میبودم ک اصلا ریسک نمیکردم تا الان هیچجا نرفتم فقط مطب دکتر و خونه
من نمیرم
شاید بریم باغ پدرشوهرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.