۶ پاسخ

بله ان شالله زنده باشیم
اونجا ک نمیخوایم کاری کنیم
مثل خونه دراز میکشیم

نه بابا من نمیتونم بشینم

بلاخره سلامت بچه مهم تره. ۱۳بدر هرسال هست

نه من ک جایی نمیرم ،مخصوصا هفته ها پایین میبودم ک اصلا ریسک نمیکردم تا الان هیچ‌جا نرفتم فقط مطب دکتر و خونه

من نمیرم

شاید بریم باغ پدرشوهرم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری