من بستری شدم برای زایمان وقتی دردام زیاد شده بود التماس میکردم بیان معاینه کنن 🤦🤦🤦چند سانت شدم
تو خونه بمون دردت زیاد شد برو بیمارستان اوایلش اصلا سخت نیس هر چی دیر تر بری انرژی بیشتری برات میمونه من ک از اپلش بدون درد رفتم ۳بار بیشتر معاینه نشدم ولی بدنتو شل بگیری اوکیه
ژل نزد مگه
وقتی فاصله دردهات یه رب تا ده دقیقه شد برو بیمارستان
سعی کن بیشتر دردها رو توخونه بکشی نزدیک شش سانت شدی بری بیمارستان که اذیتت نکنن
آره خدایی معاینه های زایشگاه خیلی درد داره مخصوصا وقتی تکی انقباضات معاینت میکنن
اونجا فرق داره عزیزم پردازش اینکه بخوای خشک خشک معاینه بشی و بزور بخوان باز کنن سخته
اما تو بیمارستان بدن گرم میشه هی میگیره ول میکنه اینجوری نیست ک کلا بگیره ول نکنه قشنگم
اگه تو خونه نصف درد هاتو بکشی عالی میشه
یکم تحملتو ببر بالا ،خودتو سفت نکن شل بگیر ان شاالله به سلامتی تموم شده
من زایمان اولم دردام شروع شده بود ماماهمراهم تو دردام معاینه تحریکی انجام داد درسته یه جیغی زدم ولی خب میارزید سریع پیشرفت کردم
اره زیاد معاینه میکنن تازه اونم میگن تو دردا بگو معاینه کنیم که دیشرفت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.