منم مث شمام
سلام میشه درخاستمو قبول کنی
من لکه بینی زیاد دارم دیروز صرم زدم دیشب شیاف زدم
الان که خودمو چک کردم بازم خون دیدم
من از وقتی باردار شدم لکه بینی و خون نداشتم اصن خداروشکر در کل طبیعی نیس حتما برو دکتر
لانه گزینی ام نداشتم اونم تهش دو سه روزه اگ باشه
نه عزیزم لک بینی طبیعی نیس باید استراحت کنی شاید هماتوم داری
خانومهایی که لک بینی دارن اینجا از شیاف پروژسترون استفاده میکنن هر ۱۲ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.