خانوما میگم
زیاد دراز کشیدن تو بارداری بدع؟

#فرزندپروری #بارداری

۳ پاسخ

فکرنمیکنم درازکشیدن بد باشه ،پس این عزیزایی که استراحت مطلق هستن چی ..اونا همش درازکشیدن دیگه🫠

نه چرا بد باشه؟

کلا دراز کشیدن بهتره تا بشینی یا بایستی اما دکترم‌گفت هر کاری رو طولانی انجام نده ، مثلا طولانی نایست یا طولانی نشین هی حالتت رو عوض کن ، خوابیدن زیاد هم‌گردش خون رو‌کم میکنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری