فکرنمیکنم درازکشیدن بد باشه ،پس این عزیزایی که استراحت مطلق هستن چی ..اونا همش درازکشیدن دیگه🫠
نه چرا بد باشه؟
کلا دراز کشیدن بهتره تا بشینی یا بایستی اما دکترمگفت هر کاری رو طولانی انجام نده ، مثلا طولانی نایست یا طولانی نشین هی حالتت رو عوض کن ، خوابیدن زیاد همگردش خون روکم میکنه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.