۳ پاسخ

عزیزم فرنی ارد برنج و نشاسته هست هیچ تاثیری برای وزن بچه هم نداره
بهتره بجاش چیزای پروتئینی بخصوص پروتئین حیوانی مثل انواع گوشتها تخم مرغ تخم بلدرچین مصرف کنی

۴قاشق آرد برنج و به همراه ۴قاشق آرد گندم میکس کن بعد کم کم بهش شیر اضافه کن هم بزن تا گوله گوله نشه بعد تا جایی شیر اضافه کن که قشنگ آبکی بشه چون قراره آردش بپزه حسابی بعد بزار روشعله یه نصف قاشق کره بهش اضافه کن شعله رو روشن کن با ملاقه چوبی مدام هم بزن چون اگه ولش کنی ته میگیره گوله میشه باشعله کم مدام هم بزن تا بجوش بیاد و غلیظ بشه غلظتشو که بلدی نگاه کن یکم که شروع شد به غلیظ شدن شکرو اضافه کن اگه وانیل داری اونم بزن بوی خوبی میگیره بعدش صبر کن تا غلظت دلخواهت بعدشم با هرچیزی که دلت میخواد بخور من یکم دارچین و پودر نارگیل و پودر پسته میزنم محشر میشه

عزیزم تو قسمت ابزارها تو گهواره قسمت پختنی ها ی فرنی هست برای مادر باردار از روی اون درست کن بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی