۶ پاسخ

آماده بخر چون خودت بخوای درست کنی زحمت داره…من خودم این کار می‌کنم ،یا یکی بگو برات درست کنه

من همیشه برای خودم در حد یه بشقاب یا دو بشقاب درست میکنم اینجوریه
نصف پیمونه بلغور گندم
بسته گوشت های خورشتیم ۶تاییه من یکیشو میندازم داخل حلیم می‌زارم خوووب بپزه بعد گوشتو در میارم ریش ریش میکنم بلغورم با گوشتکوب برقی میکس میکنم گوشتو بهش اضافه میکنم مقداری نمک میزنم بهش شیر هم اضافه میکنم مدام هم میزنم نه نگیره زودم اماده میشه زیادم نیست خراب بشه هروقت بخوام تازه درست میکنم بعد با شکر یا هرچی دوست داشتی بخور مثل بیرونیا میشه

سلام
برای نیم کیلو گندم هس طرز پختش
گندم روازشب قبل خیس کن
فرداش ابشوبگیر بزارروگازبا دولیترآب
گندم رو جدابپز،گوشت گوسفند،بوقلمون مرغ هرکدوم ک طبع ات میسازه روبه همراه یه پیازجداگانه بزاربپزه
بعدش گندم پخته شده رو ازروگازبردارخنک که شدباگوشکوب برقب خوب له اش کن تاشبیه پوره بشه
گوشت هم با دست یاچنگال ریش ریش کن بزیزداخل گندم اون آب گوشت هم اگه داری صافی کن بریزتوحلیم دوباره با گوشکوب خوب هم بزن تایکدست بشن بعدش نمک اگه کم بودمیریزی یه نیم ساعت روحرارت گاز باشه تا یکدست بشن
برای تزیینش پودردارچین،کنجد شکر هرچی دوس داری بریز ونوش جان کن
این دستور حلیم باگندم هس👌

گوشتش رو حسابی بریز اگه میتونی...

بلغور گندم و گوشت میتونی قلم هم بزاری با آب زیاد،همشونو بریز توی قابلمه بزار بجوشه،وسطاش گوشت رو در بیار با گوشتکوب له کن دوباره بریز توش، بپزه تا وقتی ک مث حلیم غلیظ بشه

بزن گوگل

سوال های مرتبط

مامان قلمبه چی مامان قلمبه چی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ ماهگی