۲ پاسخ

بخاطر آلرژی پروتیین گاوی هستش
چون آلرژی داره رفلاکسش هم بخاطر اونه

دختر من رفلاکس داشت دکتر بهش پودر میداد که یه ساعت قبل و بعد شیر باید میدادم چندماه دادم دیگه نبردم دکتر هر بار میبردم دکتر تز اون پودرا میداد

سوال های مرتبط