عکس دوم
فاطمه جان
خدا نکنه جای تو باشم ولی اگ واس من پیش میومد با خنده ب پدر شوهرم میگفتم بابا چیزی شده بود امروز انگار اعصابتون خورد بود بگه چطور میگفتی ن جواب سلامی ن تشکری از شما انتظار نداشتم خدایی بعد اون خودت ی جور توجیح میکرد کارشو و دیگ این کارو تکرار نمیکردن ک تو ی وقت ناراحت نشی و دوباره ب زبون بیاری
اینجوری ن اون حرفا و چیزای بد و ب همسرت میگفتی ن ناراحتی بین خودت و همسرت پیش میاوردی اون بیچاره پیام تشکر داده بود تو بدی تو ذوقش میدونم میفهممت منم ی زنم درکت میکنم دلت از خانوادش پر بوده خاستی ب جور خالی کنی خودتو ولی مشکلات با طرف حل کن نتیجرم ب همسرت بگو ک اونم بفهمه حق با توعه ن ب همسرت بگی اون بره جواب خانوادش بده اینجوری میزاری تو دوراهی و اون صد در صد یا پدرشو یا مادرشو طرفداری میکنه تو میمونی و حرص خوردن بیجا
عکس اول
شوهرم پیام داد
من بودم انقد کشش نمیدادم. ک شوهرم ناراحت بشه تو جاده هم هستن بدتر. تشکر نکرد ک نکرد خودش ادب نداره. تو خانمیتو نشون دادی . زحمت کشیدی بیشتر بخاطر شوهرت ک غذا پختی . بقیه ب چپت هم نباشن. من اینجوریم زندگی و بخاطر بقیه ب خودم تلخ نمیکنم. امروز اینجا بین پدر و پسر بحث پیش اومد نزدیک بود همو بزنن . من الان ایرپاد گوشمه دارم آهنگ گوش میدم ب تخمم نیست . آرایش کردم بچه ها رو گذاشتم پیش زن عموی شوهرم با دختر عموش رفتم بازار برا خودم خرید کردم و برگشتم انگار ن انگار اینجا چیزی شده😅 والا بقرآن
عزیزم گناه پدرو پای پسر ننویس، تو هم مث خودش باش باهاش ولی سعی کن به شوهرت چیزی نگی... خیلی سخته بین پدر و همسر قضاوت کردن ممکنه به ضرر خودت تموم بشه.... بذار غذات نوش جون همسرت بشه، البته اگه همسرت ارزششو داره
من جات باشم اصلا رفتار بقیه رو اهمیت نمیدم که روابط بین خودم شوهرم بد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.