۱۶ پاسخ

حباب همون حرکته

انشالله به سلامتی بغلش بگیری😍

چطور تا حالا تحمل کردی نرفتی سونو موندم😃

وااای چقدر قشنگ 😍

ای ننه شکمو 😍😍😍

جفتت قدامیه عزیزم؟

تو بارداری پسر میگن بچه خیلی اروم تره 😍

ا چقدر خوب من خیلی اینجوری حس میکنم 😍🤩

منکه زیاد همون ترکیدن حبابارو هم متوجه نمیشم ولی چند روز پیش تو خواب دستم روی شکمم بود داشت زیر دستم تکون میخورد

چرا من شکم ندارممم😭نکنه بچم
ریزه میزع بیاد

به خودتون استرس ندین بابا هرکس بدنش با زکی دیگه فرق میکنه

منم ۲۰ هفته هنوز هیچی حس نمیکنم در حد نبض زذن

منم همینجورم دقیقا🫠

آره اولش مثل حباب ترکیدن یا بال زدن پروانه اونجوری حسش میکنی

من چرا شکم ندارمممممممم 😭😭😭😭 نگرانم بخدا

منم هنوز هیچی حس نکردم

منم مثله حبابه حالا نمی‌دونم این حباب همون تکون خوردن محسوب میشه

سوال های مرتبط