۵ پاسخ

بی فایده ترین داروی ممکن! به بچه ی من فقط بی اشتهایی داده این زهرماری

دکتر به من گفت با شیر قاطی کنم

چه مقدار میدی؟

ن بااب جوشیده سرد بده بش ی ربع بعدشم شیر نده

به من گفته بود با جوشیده سرد

سوال های مرتبط